Jaka myszka?

Autor: Pawel Pawlak (pawel-pawlak_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 19:51:42 MET DST

Zakupiłem myszkę A4Tech OPTO 325.
Wg. specyfikacji może ona działać na wszystkich powierzchniach.
U mnie na wszystkich powierzchniach tylko jej przyciski i rolki dobrze
chodzą :-)
Czujnik optyczny nie działa poprawnie prawie na niczym (matowe podkładki pod
myszy kulkowe, blat biórka itd.)
Tylko szare tektórki (takie z tyłu bloku rysunkowego) sprawują się dobrze.

Zakupiłem myszkę Presto 325 (to samo co OPTO 325 tylko z kulką).
Przy wolnych ruchach na ukos kursor robi ogromne zygzaki. Wymiana denka
podtrzymującego kulkę (od 4 letniej myszki) trochę poprawiła sytuację.
Podkładka nie ponosi raczej winy - 3M Precise Mouse Surface (kosztowała
więcej niż sama mycha).

Z wszystkich myszek które mam najdokładniejsza jest ta z której wziąłem
denko - 4 letnia A4Tech - 3 przyciski bez rolek - 2D Mouse, PRO-92 (tylko
mikroprzełączniki w niej już z 3 razy wymianiałem i dlatego już nie chodzi
jak dawniej).

Pytania.
-Jaką myszkę optyczną - min. 3 przyciski (jeden pod kciuk) i przynajmniej
jedna rolka
, która działa DOBRZE?
-Czy można gdzieś jeszcze kupić nową myszkę A4Tech 2D Mouse, PRO-92 ?

PP