Re: ku przestrodze!(OT)

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 14:33:32 MET DST

begin Pawel Sawka quotation:

> Viper, jedna uwaga... nie uogólniej jednego czy dwóch przypadków na
> całość, bo to jeden z najpowazniejszych błędów jakie można popełnić...

Inni robią to samo... Niektórym udaje się dojść swojego a innym nie.
Mnie nigdy ze strony policji nie spotkało nic dobrego.

> Więcej optymizmu, chłopie.... bo sens życia stracisz :))))

Jeśli chodzi o prawo i sprawiedliwość w Polsce to nadzieję straciłem
mając 18lat. I chyba nigdy jej nie odzyskam :(
Ale dzięki za dobre słowo - przestanę myśleć o tym, że policja może
mnie w każdej chwili zastrzelić.. ;>

--
        Linux looks good