Re: ku przestrodze!(OT)

Autor: Pawel Sawka (sawka_at_tu.koszalin.pl.NOSPAM)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 13:24:31 MET DST

Marcin Wojtczuk <r00t_at_boo.pl> napisał:
> begin another-wojtek quotation:

> A ja byłem świadkiem pościgu przez policję za samochodem na zatłoczonej
> trasie o poranku. Pędzili 180km/h. O mało nie zabili kilku osób.
>
> Jest impreza, niezbyt głośna, sąsiedzi uprzedzeni. Kilku pijanych
> dresów z podwórka zadzwoniło na policję, że jest za głośno. Policja
> wpadła mi szturmem do domu i zaczęła legitymować uczestników zabawy.

> Nie mów takich rzeczy człowieku, bo to nie Ciebie policja zatrzymuje
> kilka razy w miesiącu i próbuje wlepić mandat.. To nie Twoją 18stkę
> rozwaliła policja, to nie Twój kolega trafił do szpitala dlatego, że
> [...]
Viper, jedna uwaga... nie uogólniej jednego czy dwóch przypadków na
całość, bo to jeden z najpowazniejszych błędów jakie można popełnić...
Więcej optymizmu, chłopie.... bo sens życia stracisz :))))

--
* Paweł Sawka    sawka at tu.koszalin.pl    RLU#79732 *
* while [ -s ~/kawa ]; do łyk ~/kawa; sleep 60; done  *