Re: Czy pamiec jest sprawna?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 23:26:51 MET DST

"E.W." <ewalu_at_yahoo.com> napisal(a):

>Ja widze ze ci co sie nie bardzo znaja a chca sie wypowiedziec wlasnie pisza
>ze NTG i t.p.

Bo jest NTG. Zajetosc pamieci na starcie windowsa nie ma
nic wspolnego ze sprzetem.

>To ze przy okazji sie spytalem ile pamieci moze zezrec win98SE (na nim
>pracuje,sorki,zapomnialem podac) to chyba nie dyskwalifikuje pytania o
>sprawnosc kosci i nie kieruje calego postu na grupe o Windzie. Wsz.
>narzedzia NU2001 sa powylaczane i nic mi w tle nie pracuje poniewaz to
>akurat wiem jak sprawdzic i powylaczac. W tle jest tylko zestaw typu
>internat,systray,explorer orasz WinFox (ok.1-2 Mb).. no i sama winda .

Juz Ci napisalem, ze im wiecej pamieci tym wiecej windows zajmuje na starcie.
170 wolnego to jest normalna w miare wielkosc.

>Dziwi mnie fakt ze Memtest nie wykrywa bledow pamieci a NU2001 cos znajduje
>i podaje ..test failed.

NU2001 nie jest zadnym wiarygodnym testerem pamieci - czesto pokazuje
nieistniejace bledy. Za to jak memtest przechodzi bez bledow to na 99%
pamiec jest ok. Mozesz jesczze sprawdzic docmemory.

>Aha..Dzis zauwazylem ze rowniez przy testowaniu HD Tach 2.61 w trakcie
>testu wywala niebieski ekran..
>wiec chyba cos jednak jest nie tak..bo dysk raczej jest sprawny.

HTtach wywala niebieskie ekrany, jak wlaczone jest autopowiadamianie
wlozenia cd. Wylacz to i powinno byc ok.

Andy