Re: Problem z partycją

Autor: Marcin Albecki (morales29_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 23:29:14 MET DST

Pewnego dnia osobnik pod tytułem Snack zapodał(a)
> Jak przywrócic poprzednią partycję? Czy jest to możliwe? (nie robiłem kopii
> zapasowej)

A co dokładnie zrobiłeś?
Jeżeli usunąłeś i w to miejsce utworzyłeś nową i sformatowałeś to nie ma
ratunku. A jeżeli tylko usunąłeś to można to wyciągnąc np nortonem, a jak
nie da rady to tiramizu.

Morales

--
"To co mnie nie zabija czyni mnie silniejszym..."   Nietzsche
Marcin Albecki   morales29_at_wp.pl