Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: GL (grendel_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 18:58:42 MET DST

On Fri, 5 Apr 2002 14:32:03 +0200, "benek"
<benek.benek@(wytnijto)wp.pl> wrote:

>z doswiadczen znajomych wynika

ROTFL

> ze ECSy sa najtrudniejszymi w uzytkowaniu
>plytami - sprawiaja sporo problemow nie tylko poczatkujacym uzytkownikom -

mam K7VZA - żadnych problemów -ŻADNYCH. I to są moje doświadczenia,
nie znajomych.

>przytocze 1 przyklad: kumplowi urwalo sie mocowanie do coolera na podstawce

i to oczywiście była wina producenta, a nie użytkownika lamera, który
nawet radiatora nie potrafi tak zamocować, żeby nie uszkodzić uchwytów
?.
A jeśli chodzi o podkręcanie, to ECS praktycznie wogóle się do tego
nie nadaje, ale to już inna bajka.

Grendel