Re: jak uniknac reinstala xp [zmiana plyty]

Autor: Z. Sokolowski (soko_at_liwest.at)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 16:30:48 MET DST

> Dzis z asusa p3c2k zmieniam na Asusa na 815tce tusl costam, chodzi mi o
to,
> ze absolutnie nie che mi sie reinstalowac win xp po zmianie plyty (co
> jednak sie zdarza). Jak wiec moge zabezpieczyc sie przed taka
> ewentualnascia?
>
> Za podpowiedzi z gory dzieki!

Przekopiuj Intel Inf Update na HDD .
Po zmianie plyty system powinien znalesc nowy chipset itd...
Po kilku restartach powinno wszystko funkcjonowac , jezeli nie to kliknij na
Intel Inf Update , nowy chipset zostanie rozpoznany i stery zostana
zainstalowane.
Najlepiej byloby przekopiowac ver. 3.20.1008 - na zalaczonym cd do plyty
jest stara versja.
Jezeli system nie wystartuje po zmianie plyty - to nie pozostanie nic innego
jak nadinstalowanie systemu.
Dane i programy pozostana.

Poz.