Re: Wake On Lan & 3 COM

Autor: Mariusz Borkowski (mab_at_net.pulawy.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 23:50:34 MET DST

In article <a8igoa$18a$1_at_news.tpi.pl>, Aleksander Starczewski wrote:

> Nigdy nie bawiłem się Wake On Lan, a chciałbym zacząć, specjalnie na tę
> okazję sprawiłem sobie 3 Coma z Wake On Lan. Kabelek Podłączyłem do płyty.
> Zamknąłem PC.
> Od czego zacząć? Jakie oprogramowanie będzie mi potrzebne? Czy muszę mieć
> więcej komputerów z kartami WOL w sieci, czy ten jeden wystarczy a reszta
> może mieć zwykłe setki?

Do wyslania pakietu wlaczajacego komputer wystarczy zwykla
karta, nawet niekoniecznie setka.
Jesli masz Linuksa to prawdopodobnie juz masz potrzebny
program - ether-wake, jesli masz cos innego to szukaj na
grupie odpowiedniej dla danego systemu operacyjnego...

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl