Re: Wake On Lan & 3 COM

Autor: Aleksander Starczewski (olekstar_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 01:25:03 MET DST

Bawiłem się programikiem PCnet Magic Packet(TM) ściągniętym z witryny AMD i
albo jestem zagłupi, albo nie zauważyłem w programie jakiegoś banalnego
ustawienia albo to nie działa. Chociaż bardziej prawdopodobna jest ta
ostatnia opcja ponieważ obsługa programu jest banalnie prosta.
Czy 3Com ma jakieś programiki do budzenia z sieci czy tylko AMD? Jeśli ma
takie programy to proszę podajcie mi ich nazwy.
Pozdrawiam
Aleksander Starczewski
PS. Kiedy komputer był włączony program Magic Packet wykrył adres sprzętowy
mojego 3 Coma, ale kiedy wyłączyłem tamten komputer i próbowałem wsyłać
magiczny pakiet skutek był żadny.