Re: 2 myszki

Autor: Patryk Rosiński (rossman_at_idea.net.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 23:24:55 MET DST

Nie wiem jak to wyglada w ME bo w tym "systemie" wszystko jest mozliwe i
niemozliwe ale ja mam Win2k i rownolegle na tej samej partycji Win98 SE i
mam podlaczone 3 myszy- jedna na USB, druga na PS/2 a trzecia na COM i
wszystkie dzialaja rownolegle na obu systemach, bez zadnych konfiguracji,
poprostu- podlaczam i dziala (no oczywiscie trzeba jeszcze zainstalowac).
Oczywiste tez jest ze kursor jest jeden a nie trzy.

Patryk Rosiński <rossman_at_idea.net.pl>
GG: 938396; GSM: 502686797