Re: jedno pytanie o wentylatorek...

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 23:21:59 MET DST

Użytkownik "Grzechu" <shadow_at_net.pl.invalid> napisał w wiadomości

> ...do durona 800 MH. W sklepie pokazali mi większe i mniejsze. Jeśli
> nie mam zamiaru podkręcać proca to lepiej kupić i tak większy
> (wydajniejszy) czy nie ma potrzeby. Różnica w cenie 6 zł.

Ja bym wzial jak najwiekszego bydlaka - pozniej wentylator puscil nie
na 12 ale na 7 lub nawet 5V i wsluchiwalbym sie w cisze otaczajaca mnie
dookola :))

Duze zestawy (radiator + wentylator) maja spore rezerwy i dlatego mozna
sobie zwolnic wiatraczek bo i tak bedzie nadazal z odprowadzaniem ciepla.

Pozdrawiam,
TP