Re: Czyżby się sypał IBM?

Autor: Prusak (prusy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 16:00:47 MET DST

Użytkownik "jaszczur" <jaszczurka_at_address.at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
> Wiosennego dnia czytam pl.comp.pecet
> a tam użytkownik Prusak pisze:
>
> Jak ostatnio mi padł to w w2k pokazał się niebieski ekran, system
> zaczął zrzucać pamięć na dysk, zawiecha, bios przestał rozpoznawać
> dysk, lub robił to z kilkuminutowym opuźnieniem, charakterystyczne
> hyrrrr hyrrr hyrrr itd...

No cóż podbudowałeś mnie trochę, sprawdzę ten dysk i spróbuję zainstalować
jednak w2000. Zobaczę jak będzie się zachowywał ten system.
Win XP przez kilka miesięcy chodził stabilnie i nagle zaczęły pojawiać się
takie coś.
Dziękuję i pozdrawiam
Prusak