Re: Czyżby się sypał IBM?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 14:02:25 MET DST

> Po przeczytaniu wczarajszych postów na temat dysków ibm i kilkukrotnym
blue
> screenie, postanowiłem sam sprawdzić swój dysk. Co wykrył? Podczas testu
> dysku przy sprawdzaniu erro logs dysk zaskrzypiał (dźwięk przypominający
> skrzypie zardzewiały zawiasów). Po zakończeniu testu pojawił się czerwona
> tablica z możliwością wyboru czy chcę zapisać błędy na dysku (tak to
> zrozumiałem - mogę się mylić), czy też naprawić uszkodzone sektory. Na
razie
> wybrałem cancel. Dalej podaje takie coś: Failure code: 0x70 - Defective
> [...]

skrzypienie? - pachnie czyms wstylu internal error a bad sectory to sa
napewno, rob tak:

1. bbbababbabababaaaccccckkkup to podstawa, bez tego ani rusz, chyba ze ci
stufu nie szkoda
2. robisz test, pokazuje cos zlego? do serwisanta, przeciez nie powinno
wykrywac zadnych bledow...

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl