Re: jest taka sprawa ... - prosze o porade

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 10:42:47 MET DST

On Wed, 3 Apr 2002 19:54:20 +0200, "PAIN"
<zoo_at_UsunTenFragmentRazemZKropka.poczta.fm> wrote:

>a jest kilka problemow. Komputer ogolnie dla zastosowan
>architektonicznych. Z gory dziekuje za odpowiedz na ktorykolwiek z
[...]
>2) jaki monitor 17' w okolicach 1.000 PLN - juz wstepnie zdecydowalem
Do takich zastosowan 19' (Wiem, ze to boli.....)

>sie na Samsung SyncMaster 755DFX za okolo 900 PLN, tylko nie mialem
>okazji jeszcze go potestowac - jak sie sprawuje ? (1024.768@~100Hz ?)
Wdzialem i przy tej rozdzialce spoko (choc to i tak zalezy od
egzemplarza), niestety przy takich zatosowaniach przydaloby sie
1280x1024

>3) WAZNE - komp bedzie niestety pracowal w malo 'stabilnych'
>warunkach. Tzn. tam, gdzie bedzie podlaczony czesto sa wahania
Przydalby sie ten UPS. Warto tez wspomniec o obudowie z dobrym
zasilaczem.

>4) AthlonXP 1.7_at_SoltekDRV4 czy moze warto dolozyc te 60PLN do DRV5 i
Jak ma byc nie za drogo to ok (i dobry cooler kup)

>5) z racji na zastosowania chcialem wlozyc w kompa jakas karte MadeBy
>ATI 64MB DDR i porzadny TV-OUT. Zalezy tu glownie na jakosci obrazu,
Jesli praca bedzie tylko w 2D to Matrox DH jest najlepszy, jesli
jednak przewidujesz jakies ogladanie obiektow pod OpenGL (na przyklad
w Vizie) to tylko markowa karta na GF (nawet GF2MX bedzie w OGL duzo
lepszy niz Matrox)
Tutaj mozna szukac Elsy, Asusa, Moze gdzies trafisz stareszego
Herculesa.
W ostatecznosci moze byc jakis Leadtek lub MSI - ale to juz w drodze
rozpaczy.

>6) SB Player 5.1 OEM czy ... to samo Audigy - roznica w cenie 150 PLN
Nie to samo. Czy koniecznie potrzebna jest taka karta? Rzeczywiscie
bedzie uzywany 5.1 czy tylko 2 glosniki podlaczone do wiezy? :-)

>7) jaki modem ?
Wewnetrzny bedzie tanszy. Za przyzwoite pieniadze Zoom lub Microcom
Inporte/L

Pozdrawiam
GLide