Re: jest taka sprawa ... - prosze o porade

Autor: uke (antoniko_at_arch.pw.edu.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 16:14:10 MET DST

Użytkownik "PAIN" <zoo_at_UsunTenFragmentRazemZKropka.poczta.fm> napisał w
wiadomości news:a8ffkc$2hnc$1_at_pingwin.acn.pl...
Z autopsji: koniecznie, ale to koniecznie 19", ja pracuje na Philips
Brillance 109P, ale to podobno lekko przestarzala technologia. Wiem, ze to
wiecej niz przewidziano ale ja bym oszczedzil na karcie dzwiekowej /moze
wystarczy zwykla, moze nawet wystarczy karta na plycie?/, DVD, innych
rzeczach. Poza tym wazna sprawa - czy ten architekt pracuje w 3D? Robi
wizualizacje? Jesli robi to gorzej, bo wypadaloby z pol giga RAMu
przynajmniej, jak nie robi, to 256MB wystarczy /ale to minimum z racji
oszczednosci/. To samo z karta, do AutoCADa na przyklad Matrox G400 a nawet
G200 bedzie OK, do pracy w 3DStudio czy innych programach trojwymiarowych
polecalbym cos z Ati ewentualnie dobrego GeForce'a /chodzi o marke a nie o
to zeby to byl koniecznie GF 4/.
Genaralnie powinienes napisac wiecej o przeznaczeniu tego komputera - do
pracy architekt nie uzywa DVD, karty TV ani karty dzwiekowej wysokiej
jakosci. Podumowujac: monitor, procesor, sporo RAMu. Z drobiazgow odradzam
lamane klawiatury a myszke koniecznie z kolkiem i 3 przyciskami.
powodzenia

--
uke
mailto:antoniko_at_arch.pw.edu.pl