Wentylator do VGA

Autor: Anubis (anubisbox_at_space.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 07:00:43 MET DST

Witam i zapytuje, czy jest jakis sposob na to, aby moj wiatrak na karcie
graficznej tak nie "pierdzial"? Ostatnio zrobil sie tak nieznosny, ze
czasami nie mozna nawet ogladac TV w tym samym pokoju...
Nie wiem czy wszystkie wiatraki po jakims czasie sa do wymiany, czy tylko
temu cos sie stalo? Slyszalem, ze sa jakies pasty, ale nie mam pojecia czy
da to zamierzony skutek. Moja karta grafiki jest juz troche stara (Asus AGP
V-3400TNT) tak wiec i wentylator jest juz nie pierwszej mlodosci.
Jezeli wiec jest tak jak podejrzewam, czyli uratowac sie go nie da, to czy
sa jakies rodzaje wentylatorow, ktory bedzie najlepszy (czyt. za niewielkie
pieniadze nie bedzie robil tyle halasu) oraz czy razem z nim mam kupowac
jakos paste??

Z pozdrowieniami
Anubis