Re: Hurtownia

Autor: calcium300mg_at_interia.pl
Data: Tue 30 Apr 2002 - 20:35:22 MET DST

On Mon, 29 Apr 2002 22:53:39 +0000 (UTC), Egghead <egghead_at_wp.pl>
wrote:

>Action - swietna obsluga (zamowienia, sprzedaz, oferta, terminy).

He he... Kiedyś wysłałem mejla do takiej firmy "Chieftec" mieszczącej
się gdzieś tam na Tajwanie, i odpowiedzieli mi na drugi dzień, że w
Action mają znowu pojawić się ich obudowy... No więc wysłałem mejla do
Action, kiedy tam będzie można je kupić - oczywiście nikt mi nie
odpowiedział... Ciekawe jak to jest, że firmie na Tajwanie opłaca się
wysyłać mi mejla z informacją, a polskiej już nie. Odpowiedź dyrektora
sprzedaży Actionu poproszę na priva :)))

Pozdrawiam