Re: Hurtownia

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 00:53:39 MET DST

"Corran" <corran_at_interia.pl.bez.spamu> wystukał
(news:aak1j2$sno$1_at_news.tpi.pl):

> Jako, że zagląda tu wielu sprzedawców mam pytanie z usłg której
> (których) hurtowni korzystacie. Planuje zmienić brążę z pokrewnej
> na sprzedarz komputerów i nie wiem którą ofertę wybrać Action?
> Californa? Jak u nich z serwisem, ofertą i oczywiście cenami. Co
> polecacie dla mającego mały (przynajmniej na początku) obrót
> sklepu.
Action - swietna obsluga (zamowienia, sprzedaz, oferta, terminy).
Serwis kiepski (w porywach sredni)
AB - obsluga b. dobra (zamowienia troche gorzej). Najlepszy serwis.
Min. zakup 700 PLZ netto. Male zamowienia=maly kredyt
NTT - dobre ceny; maly asortyment, kiepski serwis
JTT - troche drozej, reszta taka sobie. Bogaty asortyment (na papierze)
Innych nie znam.
Pozdrawiam
Egghead

--