Re: Winfast Geforce 4 mx 440 (A 170)

Autor: GeForce4 (geforce4_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 17:11:01 MET DST

> hm, ciągle nie wiem jak bardzo. Ile według ciebie można zyskać na zmianie
> ustawień pamięci (no o/c)?
To zalezy z jakiej wartosci do jakiej oczywiscie innymi slowy PC2100 czy juz
PC2700.
w Przypadku PC2100 o wiele wiecej jak przy PC2700 ale PC2700 wpakowane w
plyte nie obslugujacej zegara 166MHz dla pamieci to mozliwosci O/C sa
ogromne - zauwaz ze podkreajac pamiec PC2700 do zegara 166 osiagasz dopiero
jej nominalne warunki pracy - a co do wydajnosci - jeden z moich pierwszych
testow -> bez O/C 6600 w tescie CCR - po O/C pamieci 7330 - 11% roznicy a
nie powiedzialem jeszcze ostatniego slowa w O/C a w przypadku rasowania
magistrali 100 do wyzszych wartosci efekty mysle bada jeszcze lepsze.

> mnie nie interesował gdzie jest ta przewaga asusa?
pierwsze - stabilnosc, drugie - bezproblemowa wspolpraca z reszta hardware,
nie wiem jakie ma twoja plyta ale przewaznie asus ma najlepsze mozliwosci
konfiguracyjne BIOS'u.
A co z zabezpieczeniem termicznym??? Asus ma swoj C.O.P.

> płyty asusa są bardzo dobre i nie tanie. Tyle że ja nie wykorzystuje ich
> zalet to po co mam płacić wyzszą cenę?
 Za stabilnosc i bezproblemowa wspolprace z innymi komponentami :-)

> jaka wersja detonatorów?
Teraz mam najnowsze nvidii - 28.32 - od producenta oparte na 27.42 pod 98
nie dzialaly wogole - karta byla niewidoczna dla systemu a pod 2k i xp
troszke dziwnie sie zachowywala karta w testach.

> Chłodzenie ważna rzecz i niech na tym stanie.
IMHO wazniejsza od samego O/C :-))

--
GeForce4 alias Cobra
http://geforce4.w.interia.pl - moja platforma AMD