Re: Winfast Geforce 4 mx 440 (A 170)

Autor: Robert Kowalczyk (robertkowalczyk1_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 16:43:27 MET DST

Użytkownik GeForce4 <geforce4_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aam4el$9o0$1_at_news.tpi.pl...

> za owe "wydajne i tanie" teraz
> "placisz"

hm, ciągle nie wiem jak bardzo. Ile według ciebie można zyskać na zmianie
ustawień pamięci (no o/c)?

> Nie wiem gdzie je czytales ale pierwsze co to czytaj zagraniczne serwisy
> to tez trzeba wiedziec ktore a najlepiej porownaj przynajmniej ze 7-9
opini.

porównałem z 5-6. wszedzi mówili o dobrych osiągach z TB 1,4 i DDRami, o/c
mnie nie interesował gdzie jest ta przewaga asusa?

> To sam sobie odpowiedz - po co kupilem SiS'a i to w ECS'ie???

bo tani i wydajny

> Dla mnie asus rulez - udowodnil to juz wielokrotnie.

płyty asusa są bardzo dobre i nie tanie. Tyle że ja nie wykorzystuje ich
zalet to po co mam płacić wyzszą cenę?

> No osobiscie urzywam wlasnie tych od nvidii do w moim przypadku stery
> producenta delikatnie mowiac nie dzialaja.

jaka wersja detonatorów?

> Aaaaa widzisz - juz nie jednokrotnie sie o tym przekonalem - wystaw se
kompa
> do otwartego okna poznym wieczorem a zobaczysz roznice.

Chłodzenie ważna rzecz i niech na tym stanie.

Pozdrawiam

Robcio