turbo w 486 :-)

Autor: SLAM (slam_at_netkoncept.com)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 23:06:24 MET DST

witam

postanowilem odpalic wyciagniete z szafy moje stare (bardzo stare:-) 486 dx
4 100
jednak obudowa, jaka mam jest nowsza od reszty i nie ma na niej juz czegos
takiego jak... Turbo
tak wiec pytanie jest moje takie, co zrobic, zeby turbo bylo caly czas
zalaczone (no bo jakby na to nie patrzec to z tego co pamietam przy
wlaczonym turbo ten sprzet dzialal szybciej)
probowalem zalozyc na zlaczke od turbo zworke, ale to chyba nic nei daje
pozdrawiam,
SLAM