Re: DDR Kingston vs NO NAME

Autor: RAM.na102.pl (grzegorz.maciejewski_at_na102.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 14:23:26 MET DST

Użytkownik <kefas123_at_wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Tak więc moja sugestia jest taka, że jeżeli już kupować NO NAME, to na
znanych
> kościach typu NYNA, lub Samsung (kumpel ma), to raczej wtedy będzie się
miało
> mniej kłopotów. Jeżeli jakieś dziwne kości, to wydaj te 40 zł więcej i
będziesz
> miał spokój.
[...]
Handlowałem w swoim sklepie (www.ram.na102.pl) pamieciami NoName i po kilku
miesiącach miałem dosyć wiecznej udreki i zwrotów.
Kości na modułach bywały różne i nie miało to generalnie wpływu na jakość
(kiepską) pamięci. Bo nie tylko o kości tu chodzi ale też o organizację i
EEPROMkę w niektórych wykonaniach, o wykonanie mechaniczne i tak dalej. Co
dostawa to inne pamięci inaczej się zachowujące.
Jeśli za żadne skarby świata nie chcesz wykosztować się na te Kingstony to
umów się ze sprzedawcą, że będziesz mógł zwrócić pamięci jak nie ruszą. Ale
i tak nie masz pewności, że za tydzień komp Ci się nie powiesi.

pozdrawiam
GM