Re: DDR Kingston vs NO NAME

Autor: kefas123_at_wp.pl
Data: Tue 30 Apr 2002 - 14:13:09 MET DST

> Plyta Soltek 75DRV4- KT266A, Duron1GHz
> Jest szansa ze trafie no name'a tak dobrego jak Kingston.?
> Troche szkoda mi tej kasy, zwlaszcza ze i tak musze sie wstrzymac z
> niektorymi dodatkami
>
> Pozdrawiam
> Jarek

Witam

Powiem tak. Kupiłem właśnie taką płytkę solteka, do tego 256 MB DDR NO NAME.
Wkładam do kompa, a tam 128 MB zamiast 256, oki, pobiegłem wymieniłem
wkładam nie ruszyły wogóle. (dodatkowo sprawdzałem na płycie Abita), sprawdzam
u kumpla to samo. Do tego płyta kumpla wogóle już nie wstała. Pobiegłem jeszcze
raz na giełdę. wymieniłem pamięć, ponownie to samo co z pierwszą, czyli 128
zamiast upragnionych 256 MB. Przy kolejnej wymianie dostałem NO NAME na kościach
NYNA i te ruszyły bez problemów.
Tak więc moja sugestia jest taka, że jeżeli już kupować NO NAME, to na znanych
kościach typu NYNA, lub Samsung (kumpel ma), to raczej wtedy będzie się miało
mniej kłopotów. Jeżeli jakieś dziwne kości, to wydaj te 40 zł więcej i będziesz
miał spokój.

AL