Karta 3COM i PC Boot

Autor: Tomasz Kruczkowski (tkruczkowski_at_o2.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 11:24:30 MET DST

Szanowni grupowicze jak to wylaczyc? Komp prubuje sie caly czas butowac z
sieciowki w biosie kompa wszystko jest ustawione jezeli chodzi o butowanie
ok.
Sama sieciowka nie pamietam dokladnie modelu ale 3COM na PCI w miare swieza
uruchamia ten proces Wyswietla sie PC Boot........bla, bla. Jak to
przestawic, moze mozna zrestartowac te ustawienia. Przy pierwszym
uruchomieniu kompa i uaktywnieniu sie tegoz PC Boot mignal mi jakis napis z
cter+?+? to setup ale tego nie pamietam a teraz ta cholera juz tego nie
wyswietla. Jak ja wyjolem z kompa to wszystko ok. Wkladam z nowu i to samo
ta cholera caly czas pamieta to ustawienie. Pomocy!!!!!!!!
Pozdrawiam