DVD LG

Autor: kurgan (kurgan_at_tlen.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 11:21:58 MET DST

Mamleciwy już DVD LG DRD-841B i zwracam się do majsterkowiczów.

Wiem, że taki jak mój problem już miało kilku grupowiczy.

Optyka ogólnie bardzo dobrze czyta wszystkie płyty.
Schody są natomiast z mechaniką napędu. Aby napęd rozpoznał włożony cd musi
kilkakrotnie zakręcić czytnikiem . Wygląda tak, jakby nie miał "siły"
przekręcić płytą i gdy pomoże się mu delikatnie palcem to wszystko jest OK.
Może ktoś wie jak zaleczyć powyższą przypadłosć.