Re: Soltek 75KAV i niebotowanie z drugiego kontrolera?

Autor: Janusz B. (jbstudent_SKASUJTO_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 10:58:05 MET DST

"Jakub Szwajka" <jakub.szwajka_at_wbj.pl>
> nie... podpiąłeś dysk tylko na drugą tasiemkę... chyba, że masz zewnętrzny
> kontroler:)
Oki, skrot myslowy, podpialem do drugiego kanalu kontrolera :)

> przestaw sobie lepiej w BIOSie opcje bootowania
To nie to.
Nie o to chodzi, ze mi sie nie botuje. Po prostu jak nic nie ma na pierwszej
tasmie komputer, BIOS, sie wiesza. Nie dochodzi do tego spisu przerwan,
pamieci i tego wszystkiego, a z tego co wiem dopiero PO tym probuje
startowac komputer.
Wystarczy podpiac cokolwiek do pierwszej tasmy, nawet wylaczyc toto w biosie
i botowac spokojnie wlasnie z drugiej tasmy i wszystko jest ok. Ale jak
fizycznie nic nie wisi na pierwszym kablu, to sorki, kompik NIE chodzi...

Aha, 3 dni temu robilem fash biosu do wersji Q10, wiec nowszej nie ma.

Janusz