Re: Soltek 75KAV i niebotowanie z drugiego kontrolera?

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 10:50:54 MET DST

Witam,

> Czy ktos zauwazyl taki "ficzer" ?
> Podpialem dysk tylko na drugi kontroler, z pierwszego wypialem dyski

nie... podpiąłeś dysk tylko na drugą tasiemkę... chyba, że masz zewnętrzny
kontroler:)

> i... przed pokazaniem tabelki co jest w kompiku zainstalowane jest
> zwis. Dysk byl podlaczany jako master oraz jako slave (z CDromem jako
> master) i to samo. Na pierwszej tasmie MUSI cos byc, zeby komputer
> wystartowal.

ja kiedyś na tej samej płycie z ciekawości odpalałem bootcd z cd
podłączonego do secondary slave i działał (nie było podpiętego żadnego
dysku) - tylko nie miał co robić;)

przestaw sobie lepiej w BIOSie opcje bootowania

pozdrawiam,
k.