Re: Winfast Geforce 4 mx 440 (A 170)

Autor: Robert Kowalczyk (robertkowalczyk1_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 09:50:59 MET DST

Użytkownik Ernest <erio_at_infostar.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aak149$p5v$1_at_news.tpi.pl...

> 1. Uzywaj 3dMarka 2001 jak wszyscy w czasach Gforsów i Radeonów

ok, ściąga się

> 2. Ustaw tego 3dMarka 2001 se ( bo taki jest do sciagniecia na
> www.madonion.com) na default benchnark.

pozwolisz że sam będę decydował w jakiej rozdzielczości będę testował?

> 3. nie oczekuj ze ktos ( sciagnie 3dmarka2000 soft pisany 2 lata temu
> dla TNT i TNT2)

nie oczekuje że tego, aczkolwiek znam paru ludzi którzy jeszcze maja 3dmark
2000.

> zrobi teraz benchmark w twoich powydziwianych
> rozdzielczosciach i da ci swoj wynik do porownania

Jeżeli ktoś pamięta lub nie przeszkadza mu puszczenie go jeszcze raz to
byłby wdzięczny za info. Jeżeli przekracza to jego chęci to oznajmienie tego
nie wzbogaca zbytnio grupy, nieprawdaż?

> 4. Do porownywania wynikow urzywaj online result browser ....

wyniki były podane po to aby zidentyfikowac kartę. A podane parametry nie
pasują mi do tego co wiem o GF4 4x0 (taktowanie 250/333), więc być może
wyniki pomogłyby stwierdzic że winfox oszukuje i tak naprawdę to jest
250/166.

> i nie
> przejmuj sie jak masz wynik o 10 % nizszy niz srednia - bo to jest
> srednia overclockerow, i nie jest ujmą troszeczke odstawac :)

nie interesuje mnie za bardzo całościowy wynik, a to jak chodzi w
najtrudniejszych warunkach (dla 3dM2000 jest to heli hi det)

pozdrawiam i dziękuje za odzew

Robert