Re: Winfast Geforce 4 mx 440 (A 170)

Autor: Ernest (erio_at_infostar.com.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 19:41:46 MET DST

Chcialbym ci móc cos powiedziec na temat tych twoich wynikow ...
porownac je do moich wynikow ... pomóc, ale ...
1. Uzywaj 3dMarka 2001 jak wszyscy w czasach Gforsów i Radeonów
2. Ustaw tego 3dMarka 2001 se ( bo taki jest do sciagniecia na
www.madonion.com) na default benchnark.
3. nie oczekuj ze ktos ( sciagnie 3dmarka2000 soft pisany 2 lata temu
dla TNT i TNT2) zrobi teraz benchmark w twoich powydziwianych
rozdzielczosciach i da ci swoj wynik do porownania
4. Do porownywania wynikow urzywaj online result browser .... i nie
przejmuj sie jak masz wynik o 10 % nizszy niz srednia - bo to jest
srednia overclockerow, i nie jest ujmą troszeczke odstawac :)
5. Ja wole odpowiadac nad cytatem, bo jak ktos czyta caly wątek to nie
chce go zmuszac do scrollowania na strony A4 dla linijki komentarza na
koncu.

--
Ernest
UIN#67188095
"Robert Kowalczyk" <robertkowalczyk1_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> Witam!
>
> Mam mały problem dałem do serwisu GF2 Pro GTS Leadteka. Było
włamanie,
> ukradli m.in. moją kartę. W zamian serwis zaproponował mi, że jeżeli
dopłacę
> 50 pln to dostane GF4 420MX tej samej firmy. Transakcja została
> zrealizowana. Jak ją oceniacie? Mam jeszcze takie pytanie odnośnie
karty:
> Na pudełku jest A170 420MX, dodatkowa naklejka 440 MX. W winfoxie
domyślnie
> pokazuje 250/333 core/mem więc chyba jednak DDRy ale w 420? Pytanie:
co to