Re: Bios do Hercules kyro2 tv-out :(

Autor: bastian (bastian_at_kki.net.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 09:10:13 MET DST

> Niedawno ratowałem swojego Propheta 4500 64mb tv-out (po wgraniu złego
> biosu)
> programem Videologica do kart ViVid kyro2 (DOS) i przywróciłem mu stary,
> oryginalny. Komputer wstał zgłosiła się karta- niby wszystko po staremu

Witaj!

Nie jestem pewien (...) czy dobrze sie doczytalem ale rozumiem, ze
przywrociles karcie stary bios uzywajac programu videologic. Jesli jeszcze
nie probowales to moze wartoby bylo, skoro karta juz TROCHE dziala, wgrac
nowy DOBRY bios herculesa uzywajac programu herculesa :-)

Bogdan

P.S. Jezeli to juz zrobiles to przepraszam za zawracanie glowy.