Bios do Hercules kyro2 tv-out :(

Autor: tommygun (tomcat14_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 19:07:02 MET DST

Cześć!
Niedawno ratowałem swojego Propheta 4500 64mb tv-out (po wgraniu złego
biosu)
programem Videologica do kart ViVid kyro2 (DOS) i przywróciłem mu stary,
oryginalny. Komputer wstał zgłosiła się karta- niby wszystko po staremu
ale... w ostatniej linijce komunikatu zawsze miałem: "Hercules 3d
Prophet4500 tv-out". Po przywróceniu backupu bios karty wyświetlił PRAWIE
ten sam komunikat- na końcu zabrakło tv-out. Teraz w 2d karta działa bez
najmniejszych problemów ale jeśli odpalę jakąś grę to obraz kaszani się
niemiłosiernie :(. Macie pomysł jak przywrócić moją kartę to normalnego
życia????

Tomek