Re: wybór

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 17:21:02 MET DST

"pol" <wieczy_at_icpnet.pl> napisal(a):

>przymierzam sie do kupna k. graf. i mam do wybory radka 7500 na sdramach z
>tv-out'em lub GF TI też z tv-out no właśnie który bardziej sie opłaca . komp
>jest do gier i oglądania filmów .......poza tym reszta sprzętu jest słaba
>celek 466 128 ram .

Ja bym do tego wybral gf 2 ti.

> czy z radkami są problemy typu sterowniki brak
>kompatybilności w grach ??? poza tym maja zajebista jakość obrazu

A jaki masz monitor ? Jak kiepski to wiekszej roznicy raczej nie uswiadczysz.

> ale ten
>model jest wolniejszy od titanum ........

A ten test kart widziales ?
http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/index.html

> a z drugiej strony GF TI ma pewnie
>gorsza jakość obrazu

Niewiele, nieco zalezy od producenta karty i sporo od monitora :-)

>ale jest szybszy i co wybrać?? a kasy więcej nie mam
>żeby dołożyć na GF 4 mx no i najważniejsze .... ta karta ma mi służyć min
>2-3 lata

Za niecale 600 zl. (jesli ta kwota bylaby dla Ciebie do przelkniecia jeszcze)
mozna juz kupic gf 3 ti 200 (np. Gainwarda). Ja bedzie za wolno, powinna dac sie podkrecic
na wydajnosc pierwszego gf3.

Andy