wybór

Autor: pol (wieczy_at_icpnet.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 16:55:05 MET DST

powtarzam sie ... no ale mi zależy :-)))))
nie znalazłem jeszcze żadnego posta udzielającego odpowiedzi na moje pytanie
dlatego też prosze poradźcie:

przymierzam sie do kupna k. graf. i mam do wybory radka 7500 na sdramach z
tv-out'em lub GF TI też z tv-out no właśnie który bardziej sie opłaca . komp
jest do gier i oglądania filmów .......poza tym reszta sprzętu jest słaba
celek 466 128 ram . czy z radkami są problemy typu sterowniki brak
kompatybilności w grach ??? poza tym maja zajebista jakość obrazu ale ten
model jest wolniejszy od titanum ........ a z drugiej strony GF TI ma pewnie
gorsza jakość obrazu ale jest szybszy i co wybrać?? a kasy więcej nie mam
żeby dołożyć na GF 4 mx no i najważniejsze .... ta karta ma mi służyć min
2-3 lata

pomóżcie

pol