problem z instalka modemu

Autor: Hod (hodangel_at_astercity.net)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 21:25:03 MET DST

hej
mam kompa z win95 i mam problem z instalacja modemu,
tzn modem jest zainstalowany dobrze bo np z programu telefon
moge normalnie korzystac
problem jest gdy sie lacze z tpsa 0202122 i po weryfikacji hasla
wywala mi cos w stylu "Rozlaczenie programu Dial-up z serverrem
nie powiodlo sie. Sprawdz konfiguracje i sprubuj polaczyc sie ponownie"
po czym sie rozlacza.
czy ktos wie dlaczego tak sie dzieje ??? i wie jak temu zaradzic???

pozdrawiam Hod