Sony G220

Autor: Adam (adx_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 21:31:23 MET DST

Witam wszystkich.
Od niedawna jestem posiadaczem monitora jak w temacie. Poprzednio miałem
monitor również na kineskopie Sony (15" "walcowa") i byłem bardzo
zadowolony. Teraz przesiadłem się na 17". Niby Sony, a jednak.... Krótko
mówiąć małe brak w geometrii - małe, ale wydaje mi się, że marka do czegoś
zobowiązuje (no i cena również!). Otóż górna krawędź po prostu jest
wybrzuszona - bardziej jak monitor nie jest rozgrzany (różnice ok 1-1,5mm).
Ogólnie dolna i górna krawędź nie trzymają "linii". Ktoś powie, że się
czepiam i marudzę, jednak nie po to kupiłem (a przynajmniej miałem taki
zamiar) monitor z wyższej półki, aby miał jakieś braki. Czy ktoś ma też taki
monitor i zauważył wspomniane objawy? Może po prostu tak jest i jest to cena
z jakość obrazu (która na prawdę jest super)?
Z góry dzięki za wszelką pomocną informację.
Pozdrawiam