Re: [ Radeon ] <- pytanie

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 16:28:33 MET DST

"RafKo" <raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl> wystukał
(news:aagpdo$htl$2_at_news.tpi.pl):

> Po przestudiowaniu kilku testów i ogólnego rozeznaniu najbardziej
> odpowiada mi ATI Radeon 7500.
> I teraz moje pytanie brzmi: Co sądzicie o tej karcie, może ktoś ją
> ma - może podzieli się spostrzeżeniami ?
+ fantastyczna jakosc obrazu (porownuje z ASUS V3800)
+ Hydra Vision, SmoothVision, dopracowane sterowniki
+ zlacze DVI
+ wysoka jakosc TV OUT
- firma Sapphire (bo malo znana)
- brak jakiejkolwiek dokumentacji w BOXie
- cena (choc niecale 500 zl nie jest tak zle)
Nie wiem, jak wydajnosc 3D, bo nie grywam, z doniesien: porownywalna z
GF2 Ti.
Pozdrawiam
Egghead

--