[ Radeon ] <- pytanie

Autor: RafKo (raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 14:13:03 MET DST

Witam,

Zamierzam w najbliższym czasie zaopatrzyć się w kartę graficzną -
przedział cenowy max. ok. 500 zł.
Szczególnie interesują mnie 3 propozycje:
ASUS V7100 Pro GF2 MX400 64MB +TV
coś z GF4 440 (lub 420), np. Prolink-a lub Leadtek-a
ATI Radeon 7500 64 MB
Po przestudiowaniu kilku testów i ogólnego rozeznaniu najbardziej
odpowiada mi ATI Radeon 7500.
I teraz moje pytanie brzmi: Co sądzicie o tej karcie, może ktoś ją ma -
może podzieli się spostrzeżeniami ?
A może polecilibyście coś innego ?
Dodam, że nie zależy mi najbardziej na wydajności, ale może bardziej na
jakości i bezproblemowej pracy.

--
Pozdrawiam,