P4 1,7 - napiecie 1,75 v

Autor: netdog (apjarosz.nospam._at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 09:44:39 MET DST

Niedawno odkryłem, że w moim nowo zakupionym komputerze napięcie na procesor
P4 1,7 ustawione jest na 1,85! Chcę tu zaznaczyć, że komputer pracował
stabilnie i bez problemów od momentu zakupu to około 4 miesięcy. Jakoś
niedawno czytałem coś na temat P4 1,7 i rzuciło mi się w oczy napięcie z
jakim ten procesor winien być zasilany- 1,75. Mam pytanie do szanownych
grupowiczów: Czy napicie 1,85 v mogło uszkodzić w jakiś sposób mój procesor?
Czy Można to stwierdzić przy pomocy jakiegoś programu?
Po zmianie napięcia na 1,75 różnicy ewidentnych nie widać. Płyta to Asus P4
TF 850 Intel

--
netdog