Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 11:35:53 MET DST

"Prestidigitator" <prestidigitatator_at_interia.pl> wystukał
(news:a8edj5$knt$1_at_news.tpi.pl):

> wczoraj padł mi dysk (Quantum Fireball 17 GB). Wsadziłem go do innego

Adam Slodowy, czyli zrob to sam... Na pewno znajdziesz kogos z takim
samym dyskiem (nie musi byc nawet ta sama pojemnosc, na ogol na
naklejce masz wszystkie dyski zgodne elektronika), albo odkup od kogos
trupa z badami - dysk zyska drugie zycie.
Pozdrawiam
Egghead