Odzyskiwanie danych

Autor: Prestidigitator (prestidigitatator_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 10:13:50 MET DST

Witam,

wczoraj padł mi dysk (Quantum Fireball 17 GB). Wsadziłem go do innego
kompa, więc mam gwarancję, że to nie kontroler na płycie. Po
podłączeniu do kompa prądu na moment zapala się dioda na dysku, ale
dysk ani drgnie. Na 90 % jest to uszkodzenie głowicy, więc nie
wystarczy samo przełożenie elektroniki.

Czy zna ktoś namiary na jakąś tanią firmę odzyskującą dane? Najlepiej
Warszawa i okolice, ale jak będzie trzeba, to wyślę go gdzieś dalej
(byle było w miarę tanio).

--
Marcin