Re: Awaryjność dysków IBM, mit czy losowość i lista awaryjności

Autor: Robert Polkowski (polak_at_ask-blonie.prv.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 10:29:43 MET DST

Użytkownik Egghead <egghead_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Xns91E55A8C7F9D1972_at_193.110.120.9...
> "Relifex" <relifex_at_kki.net.pl> wystukał
> (news:3caaa4b5_1_at_news.vogel.pl):

> masz duzo szczescia. Przez mojego kompa przeszlo wiecej IBM i dopiero
> po 1-2 wymianach na nowe (lub service used part) jakos chodza u
> klientow.

> Niestety, padly wszystkie DTLA i kilka IC35 (z kilkunastu)

DTLA 30GB (Filipiny) padly lozyska po 8mies.
U kolegi to samo tylko w innym czasie.

> Barracudy III miewaly awarie, na ogol wkrotce po zakupie. Te, ktore
> przezyly chodza do dzis bez bolu

> o, tak. Niestety "to se ne vrati"

40GB typ z lozyskami na oleju 5400, po dokladnie roku bez 3dni :)
bady na pierwszym 1GB. Nie przechodzi fabrycznego testu :(.
Oddany na gwarancje, zwrocili IBM'a 40GB 7200 seria 60gxp.
Modlmy sie aby ten IBM nie padl ;).

> sprzedalem kilka sztuk i zadna nie wrocila, ale to za malo

8GB pracuje kilka lat, glosny ale niezawodny.

> wolne, halasliwe, ale rzeczywiscie psuja sie dosc rzadko

> to jedyna firma, ktora mnie (na razie) nie zawiodla
> Pozdrawiam
> Egghead

Caviary: mam kilka sztuk 850M, 1.6G, 4.3G wszystkie pracuja bez
zarzutu. Tyle ze to stare nie wyzylowane serie ;)

--
Robert Polkowski  polak_at_ask-blonie.prv.pl  www.ask-blonie.prv.pl