Re: IBM Vancouver ??? a moze Baracuda IV ???

Autor: mc progression (progression_at_progression.art.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 22:46:39 MET DST

> IBM z serii 75gxp - padaly i padaja chyba wszystkie
> IBM z serii 60gxp - nie ma jeszcze informacji o masowych padach dyskow
> z tej serii (chyba ze cos przeoczylem)
> IBM z serii 120gxp - nowe dyski, nikt nie powie czy padaja

No to juz jakis dobry sygnal ;-) Jest szansa, ze beda w miare bezawaryjne.

> Tak czy inaczej IBM zaleca max 8 lub 11 godzin (nie pamietam
> dokladnie) pracy na dobe co nie najlepiej swiadczy o tych dyskach
> (dotyczy wszystkich dyskow z serii gxp)

Tutaj z kolei dalbym duzego minusa, bo moj komp pracuje niemalze 20 h / dobe

> Barracuda IV - najwiecej postow dotyczy nieszczesnego pisku - wtedy
> jesli specjalny programik nie pomoze to zapomnij o cichej pracy.

Wlasnie, tez juz sie naczytalem o tym i glupio by bylo trafic na taki
gwizdzacy dysk.
OK, dzieki wielkie za odpowiedz - mysle, ze troche mi to pomoglo ;-)
Pozdrawiam.