Re: Zywotnosc notebooka

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 22:44:23 MET DST

<spoon_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:0738.0000c7f9.3ca9ed7b_at_newsgate.onet.pl...

> Najbardziej i najszybciej zuzywa sie bateria - sens ma tylko ogniwo Litowo-
> jonowe, Ni-MH ma efekt pamieciowy i jest ciezsze. Moze tez byc problem z
> badpixelami na LCD. Reszta - jesli laptop jest porzadnej firmy i zbudowany na
> porzadnym sprzecie powinna chodzic i chodzic i chodzic... Jesli nie bedziesz
> nim rzucal, ofcoz.

Zgadza się... wpadł mi w ręce niedawno PowerBook Appla z 1993 roku i chodzi.
Nawet oryginalna bateria ma w sobie wciąż trochę ikry :-)

> I IMHO warto zainwestowac w dluzsza gwarancje - jak tu sie
> cos schrzani, to baaardzo drogo...

W rozszerzone gwarancje zwykle nie warto moczyć pieniędzy...
Zwłaszcza jeśli chodzi o komputery, które tracą baaaardzo szybko
na wartości. Ale dużo ludzi i tak nic sobie z tego nie robi :-)