Re: Fizyczne uszkodzenie FAT lub MBR?

Autor: newbie (dynks_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 15:21:38 MET DST

"Kombain" <kombain_at_tlen.pl> wrote in message
> Mam dysk WD200EB-00BHF0 20GB. Pojechalem z nim do kumpla, dzialal,
wrocilem
> do domu, uruchomilem... Z glupoty nie odczekalem az dysk przyniesiony z
> dworu nabierze pokojaowej temperatury (bylo cholernie zimno)...

twardziele sa odporniejsze niz myslisz - na gieldzie potrafia lezec w lecie
rozgrzane tak ze az parza.
a w zimie na mrozie minus duuuzo stopni. o ile wiem nikt nie przejmuje sie
temperatura w momencie uruchamiania :-) zreszta sa hermetycznie zamkniete i
nie maja problemu z para wodna jej skraplaniem itp.
popatrz na to uszkodzenie raczej pod katem bledow logicznych na dysku.
mozesz sprobowac jaims unixowym fdiskiem - windowsowy/dosowy jest raczej
cienki.

Pozdro.