Re: NMC

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 13:36:19 MET DST

Użytkownik Paweł Przybyłek <savage_at_widzew.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a8aki3$b45$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał

> no wlasnie o to chodzi ze ustawiam na wszelkie sposoby i nic 133 (a takiej
> czestotliwosci teoretycznie nie moge ustawic)
> juz nie wiem czy plyta czy procek cos sie popsul :(
>
> pozdr Savage

Witam

nie wiem czy to Ci pomoze ale pamietam ze w mojej plycie Intel Atlanta
taka byla reakcja na niewlasciwe ustawienia predkosci procesora
po prosu komp odpalal sie w bezpiecznym trybie ustawiajac te 133MHz
moze postaraj sie recznie utawic te 266 sprawdz tez czy to na pewno 266
moze do tej pory bylo to 233 przetaktowane na 75MHz stad nie mozesz
go ustawic na 4x66

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl