Re: Co wybrac ? Athlon TB 1 Ghz czy Duron Morgan ?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 12:46:04 MET DST

Użytkownik "Egghead" <egghead_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> "posazek" <posazek_at_interia.pl> wystukał
> (news:a8bvuc$gea$1_at_news.tpi.pl):

> Czyli masz Morgana 1 GHz i myslisz o wymianie na inny egzemplarz
> Morgana 1 GHz, bo nie rozumiem? A moze sie spalil/pokruszyl?
> Generalnie Athlon bedzie nieco wydajniejszy, poza tym ma fabrycznie
> zwarte L1 (to akurat nic Ci nie da...). Duron lepszy do OC (niektore
> rusza na 133) no i mniej sie grzeje.
> Pozdrawiam
> Egghead

Ukruszylem mojego Durona, z tego co wiem Duron Morgan nie idzie na 133 Mhz
FSB, moze dawne modele tak mialy ale teraz nawet na 124 Mhz maja problemy
(moj nie chcial).
Byc moze bede przerabial elektrycznie swoja plyte swoja :) i uda mi sie
zrobic przelaczanie mnoznikow za pomoca przelacznikow.
Pozdrawiam