Re: Co wybrac ? Athlon TB 1 Ghz czy Duron Morgan ?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 12:25:00 MET DST

"posazek" <posazek_at_interia.pl> wystukał
(news:a8bvuc$gea$1_at_news.tpi.pl):

> Chce kupic procesor, co bedzie kozystniejsze ? Athlon TB 1 GHZ
> (266) za okazyjne 240 zl czy Duron Morgan 1 Ghz ewentualnie za
> doplata 1,1 ? Moja plyta to K7S5A, znaczenie dla mnie ma tez
> owerclocking, moj wczesniejszy Duron Morgan chodzil na 112/112

Czyli masz Morgana 1 GHz i myslisz o wymianie na inny egzemplarz
Morgana 1 GHz, bo nie rozumiem? A moze sie spalil/pokruszyl?
Generalnie Athlon bedzie nieco wydajniejszy, poza tym ma fabrycznie
zwarte L1 (to akurat nic Ci nie da...). Duron lepszy do OC (niektore
rusza na 133) no i mniej sie grzeje.
Pozdrawiam
Egghead