Re: Problem z Win2000

Autor: Novy (tnovak_at_o2.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 12:07:05 MET DST

> Mam problem, pisałem już o tym ale miałem problemy z kompem i nie wiem czy
> ktoś na to odpowiedział?
> Posiadam Win2000Profesional i chcę dowiedzieć się jak zrobić, aby komputer
> wyłączał się automatycznie po wydaniu polecenia "zamknij system" a nie
> poprzez przytrzymanie głównego Powera przez 4sek??? Strasznie to
> denerwujące! Czy można to jakoś ustawić??? Widziałem, że na innych
> komputerach system zamyka i wyłącza wszystko sam, więc dlaczego u mnie nie
> chce??? Moją płytą główną jest "Acorp". Jeżeli może mi ktoś pomóc będę
> bardzo wdzięczny.
> [...]

Mialem to ale pod XP. Sproboj ustawic w panelu sterowania zarzadzanie
energią schemat na Stacjonarny w domu/biurze (o ile w win2k cos takiego jest
bo nie uzywalem). Potem kwestia jeszcze hibernacji i wyłączania dysków itp.
ale to juz powinno starczyć. Ewentualnie ustawienia Power Savibng w BIOS'ie

pzdr.
novy