Problem z Win2000

Autor: Pablo (pablo_at_wot.com.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 01:24:24 MET DST

Mam problem, pisałem już o tym ale miałem problemy z kompem i nie wiem czy
ktoś na to odpowiedział?
Posiadam Win2000Profesional i chcę dowiedzieć się jak zrobić, aby komputer
wyłączał się automatycznie po wydaniu polecenia "zamknij system" a nie
poprzez przytrzymanie głównego Powera przez 4sek??? Strasznie to
denerwujące! Czy można to jakoś ustawić??? Widziałem, że na innych
komputerach system zamyka i wyłącza wszystko sam, więc dlaczego u mnie nie
chce??? Moją płytą główną jest "Acorp". Jeżeli może mi ktoś pomóc będę
bardzo wdzięczny.
Dzięki
Pablo

pablo_at_wot.com.pl