Re: Tani i cichy wentylator pod Durona

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 01:54:29 MET DST

On Mon, 1 Apr 2002 11:19:59 +0200, "Docentus" <jalojek_at_kki.net.pl>
wrote:

>Ja kupiłem za 38 w sklepie. Fakt chłodzi że aż miło, ale nie jest cichy.
>Słychać go w drugim pokoju przy otwartych drzwiach. Jest stanowczo
>głośniejszy od wentylatora w zasilaczu i jak masz komp-a na biurku, to już
>nie jest miłe. Ale D800_at_933 ma 37-45(max) stopnie (miałem spiryt-a jakiegoś
>taniego i był o wiele cichszy ale max to miał już 52)

Musze przyznac, ze ten TITAN jest najcichszym coolerwem jaki zawital w
moim kompie od dluzszego czasu. Fakt, ze musialem ze chyba trafilem na
jakis wadliwy egzemplaz i na dziendobry potraktowac go oliwka bo
halasowal okropnie, ale po tej oeracji jest duuuuzo cichszy niz
poprzedni Spire 5T060B1H3R, al etez temperatura wzrosla o jakies 3C
przy max load.

Pozdrawiam
Glide